Rentals

Moonshine Manor
2 Bedroom(s) | 2 Bathroom(s) | Sleeps 6

Are you needing a relaxing getaway to the Smoky Mountains? Come and enjoy our well decorated and comfortable cabin that features 2 bedrooms and 2 full baths along with an additional loft area, which features a futon for sleeping and watching TV and DVDs. Access to the home is paved and only minutes from Downtown Waynesville, Downtown Maggie Valley, local attractions, shopping, many restaurants and breweries and much more. If you feel the need, Asheville is only 40 minutes from the cabin and full of all the restaurants, bars, shopping and attractions you will need.

The main level of the cabin has a covered porch that wraps around to the new 3 burner grill and down to the hot tub that is located on the back side of the home. A huge, brand new deck was just installed on the back of the house, which features a fire pit, a picnic table and many country themed decorations, which make you feel right at home in the mountains. There is also a one acre, level yard for the children and adults to enjoy the outdoors and a small creek and pond just off the back of the house

Step inside to an open concept of a living room, dining room and a fully equipped kitchen that has new stainless steel appliances. There is also a working gas fireplace, which really sets the mood and provides additional heat in the colder months. In addition to the fireplace, brand new Mitsubishi mini split AC/heating systems were also just installed. Brand new leather reclining couches were also just purchased for the home. The master is on the main level and features a queen size bed with an updated mattress and full bath with tub/shower combination. A TV is located in the living room and in the upstairs loft, both with DVD players and over 100 DVDs to choose from including many children's programs. There is NO cable or satellite in this home, but the main TV in the living room is a smart TV, so you can log in to your Amazon Prime account, Netflix or Hulu and stream any program offered on these stations

Venture upstairs to the second bedroom, which has a twin over full bunk bed and a loft area with a full futon and TV set up for DVD's There is also a full bathroom, so all guests staying upstairs enjoy the privacy of their own full bathroom.

There is a small fishing lake across the street with many large and small fish that are stocked by a local resident. This is a shared pond and we ask that you please catch and release any fish you catch.

Come and let us share our love of the mountains with you! See you soon at Moonshine Manor

Please be advised that the hot tub is a 110 volt hook up and takes approximately 24 hours to heat. For guest comfort and safety, we ask that you allow the tub to heat up the 1st night of your stay in order to reach desired temperature. We drain all tubs after each guest rental to ensure your safety. Thank you for understanding.

If you need to cancel for any reason and have not purchased our travel insurance plan:

• You will receive a refund of your rental fee (either deposit or full payment) less a reservation fee of $107.00 IF we are able to re-rent the period booked.

• There is no refund of any monies paid if we are not able to re-rent the period booked.

• We highly recommend purchasing insurance to cover cancellation and read the exclusion clauses thoroughly. Travel Cancellation and Protection Insurance is sold by Premier Vacation Rentals and is designed to protect you in the event it becomes necessary for you to cancel your reservation. Ask your booking agent for more details.

Amenities

combination tub/shower:
queen:
sleep sofa /futon:
toilet:
tub:
twin/ single:
arboretum:
autumn foliage:
cinemas:
festivals:
forests:
library:
live theater:
museums:
playground:
pond:
recreation center:
restaurants:
theme parks:
waterfalls:
winery tours:
Dining:
Books:
DVD Player:
Games:
Television:
Air Conditioning:
Clothes Dryer:
Fireplace:
Linens Provided:
Living Room:
Towels Provided:
Washing Machine:
Coffee Maker:
Dishes & Utensils:
Dishwasher:
Kitchen:
Microwave:
Oven:
Refrigerator:
Stove:
Toaster:
antiquing:
bird watching:
eco tourism:
gambling casinos:
horseback riding:
outlet shopping:
photography:
scenic drives:
sight seeing:
walking:
ATM/bank:
fitness center:
groceries:
hospital:
laundromat:
massage therapist:
medical services:
Mountain View:
Rural:
Outdoor Grill:
Hot Tub:
cycling:
fishing:
fly fishing:
freshwater fishing:
golf:
hiking:
mountain biking:
mountain climbing:
rafting:
skiing:
swimming:
tennis:
whitewater rafting:
children welcome:
non smoking only:
pets not allowed:
Minimum Age Limit for Renters:
flexible:
necessary:
Dining Area:
Adventure:
Budget:
Family:
Historic:
Romantic:
Sports & Activities:
Tourist Attractions:
Mountain View:
Rural:
Close to Town:
Window Air Conditioning:
Ceiling Fans:
DVD Player:
Gas Logs:
Refrigerator:
Coffee Maker:
Microwave:
Toaster:
Cookware:
Dishes and Utensils:
Dishwasher:
Stove/Oven:
Combination Tub/Shower:
Toilet:
DVD Player:
Games:
Books and Magazines:
Puzzles and Toys:
Deck:
Gas Grill:
Hot Tub:
Small Fish Pond:
Motorcycle Friendly:
Trailer Friendly:
Children Welcome:
Inside Homes NON-Smoking:
Non Smoking Property:
Basketball Court:
Cycling:
Fly Fishing/Freshwater Fishing:
Golf:
Hiking:
Mountain Biking:
Mountain Climbing:
Skiing/tubing:
White Water Rafting:
The North Carolina Arboretum:
Autumn Foliage-BlueRidge Parkway:
Churches:
Festivals:
NationalForest in North Carolina:
Museums:
Recreation Center:
Theme Parks:
Water Falls:
Winery Tours:
Golf Courses:
Antiquing:
Bird Watching:
Gambling Casinos:
Horseback Riding:
Outlet Shopping:
Photography:
Scenic Drives:
Sight Seeing:
Walking:

Guest Reviews of moonshine manor

Waynesville , NC

Paradise in a cabin!

Review by Paula C.
Just what my family and I needed after the past year! It was amazing and the smiles on my kids were priceless! So much that we may even move Maggie Valley in the near future and we will absolutely used this cabin again it’s a home far from home.
5 out of 5 stars
Manager Response:
Awesome!!! We are pleased you and your family had a nice visit while visiting Maggie Valley! Hope to see you soon. Premier Staff!

Great place!

Review by Lelania H.
Had a wonderful stay. Plenty of towels, beds were comfy. Called Agency to mow grass once we arrived to help with mosquitos, they were there within the hour to mow. Couldn’t use the hot tub because it was dirty from previous renters, but otherwise a great stay. Would definitely stay there again. Sandy at the desk was wonderful to work with very helpful and friendly.
4 out of 5 stars
Manager Response:
Happy to hear you had a nice stay:) We love to hear from our guests and we hope to see you soon at Moonshine Manor!! Premier Staff!

Moonshine Manor

Review by Robert D.
Other than spraying WD 40 in the front door locks and unclogging the dryer vent outside there were no other issues during our stay. We enjoyed the cabin and it's location to Waynesville and MaggieValley. Premiere was wonderful as usual, but the owner needs to put a little love into the cabin, such as new furniture and fixing the leaking skylight. Not set up for monthly rental.
4 out of 5 stars
Manager Response:
Thank you for your feedback and review! The owner has made updates to the home and is still in the process of upgrading several items. A new central heat and air system was recently added and a new deck with hot tub is being upgraded now. We appreciate your suggestions on making it a better monthly rental. Thank you for your business and please allow us to show we listen to our guest. The Premier Team

Overall, great location and nice place

Quick trip before school started. Picked this cabin particularly because of previous reviews stating ease of access to cabin and location. Upon arrival cabin was a bit more “rustic” than pictures represent. Ponds are great for fishing and the pup next door is a sweetheart. Location makes traveling to local towns and day hikes easy. All in all, great spot!Do bring kitchen soap, sponge, washing machine pods and dryer sheets as no complimentary are available.
4 out of 5 stars
Manager Response:
Thank you for taking the time to provide us with feedback. We do appreciate your business and review! The owner has upgraded several items in the home and he continues to add upgraded amenities. The home is very close to near by Waynesville and being all paved access makes it a plus. Yes, owners do not provide disposable items but some times guest have left items and you are welcome to use what is in the home. Please feel free to give us a call if we can help you in the future! The Premier Team

Great Location

Review by Judith M.
The agent, Sandy, was very helpful and professional!! The cabins location is perfect being close to many cities/attractions. The cabin needed a little TLC most specifically dusted and cleaned under beds. The grill leaves something to be desired and we were disappointed the lawn had not been mowed until the day before we checked out. Despite the issues we enjoyed our stay.
5 out of 5 stars
Manager Response:
Thank you for feedback on your stay at the cabin. I do apologize you did not find the cabin in tip top condition. We will address these issues. The grill has been replaced and we are working with the lawn care to a more frequent schedule. We appreciate your business and the opportunity to serve you and your family. The Premier Team

Nice cabin in perfect location

Review by Lisa K.
We really liked location, close to Asheville, Bryson City with lots of activities available. The house was as shown on the pictures, kitchen had all the staff we needed, kids liked the DVD collection. Cleaning wasn’t very thorough, the was lots of dust near the couch in living room. Didn’t like that there is no place to put your clothes in the bedroom downstairs and the hot tub is very small.
4 out of 5 stars
Manager Response:
Thank you for your feed back and review of the cabin. We have addressed the cleaning on the cabin with a more detailed cleaning being performed more frequent. We apologize that you found some things that were not pleasing to you. The owner is now in the process of adding a new larger deck with new hot tub. We think this will be a great addition to the cabin. We appreciate your review and feedback. The Premier Team

peaceful and quiet

It was very quiet and peaceful, would rent this place again. At first we couldn't get the fire place going but someone was sent to the location within 2 hours. I love that all kitchen supplies were provided. There were towels upstairs and down stairs. Enough for my family of 6. The living room furniture could be updated and it would of been more convenient to have dressers in the bedrooms. I had to keep our clothes in the suitcase. We went for Christmas vacation, best part of it all we had a white Christmas and it was beautiful.
4 out of 5 stars
Manager Response:
White Christmas ! How Amazing! We are glad you enjoyed your white Christmas with us:) We will certainly speak with the home owners about adding a dresser or two. Thank you for the updates which we appreciate. Have a great day and we hope to see you soon. The Premier Staff!

Very cozy

Review by Heather S.
It was great! Everything was close by and other than little things the best vacation I've had in a very long time.
5 out of 5 stars
Manager Response:
Thank you so much for your recent review. We are pleased you enjoyed your stay and look forward to hosting you and your family again. We appreciate your business! The Premier Team

Trip in october

The rental property was clean but a bit outdated. We experienced a leak in the roof on 2 occasions which made it necessary to use towels and pots and pans to control. The rental company was notified but not sure if anything was done. The setting was wonderful. Close yet far away from noise. The check in procedure was effortless. The mattress in the master is in need of replacement. No tv which was a disappointment just from the standpoint of weather forecasts and planning for the next day.
4 out of 5 stars
Manager Response:
We are pleased you enjoyed your stay and found the home clean upon your arrival. Thank you for letting us know about the leak that happened during your stay and we have already got that in motion on being fixed and we certainly apologize for any inconvenience this may have caused you during your stay. We hope you have a wonderful Christmas! The Premier Staff!

Book Your Stay!


Select your arrival and departure dates below to reserve this unit.

Arrival:
Departure:
Promo Code

Seasonal Rates

Date Range Daily Weekly Monthly
01/08/2023 - 01/07/2030 $150.00 $1,050.00 $4,500.00
* Seasonal rates are only estimates and do not reflect taxes or additional fees.